{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
912 visninger | Oprettet:

Ørkenrotte - efterladt. {{forumTopicSubject}}

Hej gnaver-elsker.
Håber der sidder en med meget forstand på ørkenrotter, da dette har været mine første.

Min ene ørkenrottehun skal aflives her i næste uge, da hun er meget dårlig og syg og får det kun værre som ugerne går. Hun er tæt på de 3 år og det er hendes makker også.
Mit spørgsmål ligger i - Hvad gør jeg med den efterladte hun? Hun er stadig frisk og rask, stadig livsglad, men er trods alt også tæt på de 3 år?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ørkenrotte - efterladt.
  • #1   16. feb 2014 køber en ny til hende.
    hvorfor ikke få aflivet din hun med det samme nu når hun har det dårligt, og kun får det værre?


  • #2   16. feb 2014 Kunne først få en tid ved dyrlægen her på onsdag.

  • #3   16. feb 2014 hvis ikke du ønsker en ny ørkenrotte så er alternativet at finde et nyt hjem til den ørkenrotte som er tilbage, så den ikke skal gå alene.

  • #4   16. feb 2014 Hvis du stadig vil holde ørkenrotter er mit råd at købe to unger, for så når den gamle ikke er der mere, har de andre to hinanden smiley

  • #5   16. feb 2014 Jeg vil gerne beholde min anden hun jo smiley Holder meget af hende, og ser hende helst ikke solgt. Er bare bekymret for at de ikke vil kunne sammen hvis hun får en ny makker, men det er forsøget værd.

  • #6   16. feb 2014 Køb helt små unger der lige er fravendt deres mor, del buret op i to så de kun kan dufte til hinanden, også se hvordan de reagere på hinanden, lad dem går sådan et stykke tid så de lærer hinanden at kende.

    Min han var 1,5 år da hans to bur kammerater pludselig angreb ham og min han måtte gå alene, så fik jeg en lille skøn unge til ham og de to kan slet ikke undvære hinanden nu.


    profilbillede
  • #7   17. feb 2014 Susse, jeg elsker bare, når du poster billeder af dine to drenge. Det er så skønt at se hvor glade de er for hinanden. Det er nu også sjovt at følge en af vores unger i dens opvækst smiley

Kommentér på:
Ørkenrotte - efterladt.

Annonce